Лекція Олега Коваля «Загадки Магрітта» в галереї «Мистецтво Слобожанщини» | Обласний організаційно-методичний центр культури і мистецтва

Обласний організаційно-методичний центр культури і мистецтва

Всі матеріали на даному сайті призначені виключно для ознайомлення без цілей комерційного використання.
Розробка та супровід сайту: AnisLogo
Передрук публікацій дозволяється тільки при розміщенні прямого посилання на сайт https://www.cultura.kh.ua

Українська моваEnglish (UK)
A+ R A-
Рейтинг статті:
( 1 шт. )

Лекція Олега Коваля «Загадки Магрітта» в галереї «Мистецтво Слобожанщини»

DSC 0028.jpg copy copy

   22 вересня 2015 року відбулася лекція мистецтвознавця Олега Володимировича Коваля «Загадки Магрітта». Лекція, присвячена видатному бельгійському художнику ХХ століття Рене Магрітту, стала частиною циклу лекцій «Предмет в мистецтві, взаємозв'язок знаків».

   Рене Магрітт (1898-1967) бельгійський художник, відомий як художник−сюрреаліст, автор дотепних і разом з тим поетично−загадкових картин.

   Рене Магрітт мав вишуканий художній смак, цікавився мистецтвом романтизму, модернізму, у свою чергу, виробив власну практику. На початку ХХ століття в картинах художника простежується вплив фовізму, модернізму, футуризму. Напередодні 40-х - 60-х рр. творчість автора займає проміжне положення−сюрреалізм.

   Художник оперує традиційними образотворчими техніками. У його роботах присутня якась метафоричність і кінематографічність. Мотиви, що використовуються в творах, стають популярними в кіно та на постерах. У 20-і роки приходить розквіт його слави. Хрестоматійна робота «Загубився вершник», у вигляді театральної сцени за півзанавесом, визначає початок сюрреалістичного підходу до живопису. У його творчості знайшли відображення спогади з дитинства («Голос простору»). У картинах присутньо багато містики, антропологічні образи рідко носять фізіологічні схожості. Характерною рисою є узагальнення предметно-пейзажного простору.

   У чому ж загадка Магрітта? − «Суть загадок - кількома візуальними способами спровокувати глядача і спантеличити. Його картини не вимагають живописного бачення, все графічно і площинно. Головним стає занурення свідомості в ситуацію абсурду, подвійності. Художник оперує до фігуративних початків в мистецтві, і вносить у цей предметний ряд ідею діалогу свідомості з реальністю. Загадка полягає в стратегії з'єднання речей і їх співіснування».

   У лекції Олега Володимировича Коваля відкрилися нові деталі творчості художника, ми дізналися про його пристрасті до живопису і незвичайних сюжетів.

Фотогалерея:

 

Сховати метелика