Харьковский областной организационно-методический центр культуры и искусства

Завантаження

logo info ukr

Кроковеє коло 2017

 

Національно-патріотичне виховання дітей та молоді

 

logo zbirka

Нравится

Нове у віртуальній галереї

Новая фотогалерея Центра

 

Новая фотогалерея Центра

Календар подій

Квітень 2017
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Всі матеріали на даному сайті призначені виключно для ознайомлення без цілей комерційного використання.
Розробка та супровід сайту: AnisLogo
Передрук публікацій дозволяється тільки при розміщенні прямого посилання на сайт http://www.cultura.kh.ua

Яндекс.Метрика
Українська моваРусский языкEnglish (UK)
A+ R A-
Рейтинг статті:
( 1 шт. )

Інформаційно-видавничий відділ

e-mail Друк

Інформаційно-видавничий відділ веде роботу за такими напрямками:

• інформаційно-методичне забезпечення діяльності Центру;

• зв'язки з громадськістю та ЗМІ;

• видання друкованої продукції, пов'язаної із здійсненням діяльності Центру;

• методична, консультативна і технічна допомога районним установам і відділам культури в інформатизації і створенні сайтів та сторінок в інтернеті.

Основна мета роботи Інформаційно-видавничого відділу — просування позитивного іміджу ООМЦКМ, поширення досвіду роботи його структурних підрозділів, «впізнаваність» цільовою аудиторією культурного сектору та широкими групами населення, інформування громадськості та владних структур про діяльність ООМЦКМ, інформаційна підтримка громадянських ініціатив та основних заходів, що проводяться на базі ООМКЦМ, публікація методичних матеріалів на допомогу керівництву районних будинків культури та аматорських колективів та майстрів.

Основна функція інформаційно-видавничого відділу: інформування широких верств громадськості про діяльність Центру культури і мистецтва шляхом:

• підготовки та розміщення оперативної, поточної та довідкової інформації на сайтах www.cultura.kh.ua і www.cultura.kh.ua/activities/modern-art

• проведення комплексу заходів по просуванню даних сайтів

• використання можливостей сучасних PR-технологій в засобах масової інформації: теле-та радіопередачі, Інтернет, відеоматеріали, поширення інформації для масової аудиторії по каналах ЗМІ

• встановлення дружніх і ділових зв'язків з журналістами центральних та місцевих ЗМІ

• видання брошур, буклетів, методичної літератури, що відбиває діяльність ООМЦКМ

У відділі створено архів публікацій, фотографій та відеосюжетів.

e-max.it: your social media marketing partner