Школа ГДМС продовжує серію уроків зимових ігор на свіжому повітрі. Сьогодні ми розглянемо способи побудови атракціонів власними руками та екстремальні види зимових розваг, які допоможуть збагатити кров адреналіном і подарують веселий настрій із незабутніми враженнями.
Карусель
Для обладнання такого атракціону потрібні: санчата, жердини, колесо від вантажівки, бажано з чотирма вентиляційними отворами (наприклад від ЗіЛу 130). Спочатку глибоко вбивають в землю довгу загострену палицю із забитими в неї хрест на хрест двома цвяхами (для запобігання тертя колеса з ґрунтом). Після цього нанизують колесо, щоб воно спиралося на цвяхи, встромляють в його отвори три жердини для санчат та один важель для розкручування. Далі треба закріпити санчата, прив'язавши їх до жердин з обох боків (якщо жердини будуть довжиною близько 2-х метрів, то можна прив'язати і двоє санчат в один сегмент). І все, атракціон готовий – можна кататися по черзі, поки одні розкручують карусель важелем, інші їздять по колу на санчатах.
Кубарики
Гра відбувається на застиглій воді (ковзанка або крижаний став). Для цього атракціону потрібно знайти велику і пласку крижину. На неї сідають, піджавши ноги, обвивають мотузкою по колу і різко її смикають. Якщо все зроблено правильно, то крижинка з гравцем буде крутитися на одному місці. До речі, можна організувати змагання: запустити кілька кубариків та спостерігати – виграє той гравець, який буде крутитися довше за всіх.
Альпініст мимоволі
Зі снігу ліплять снігову гору (можна і просто снігову кулю, близько метра в діаметрі). Далі потрібно стати в коло, взявшись за руки, і тягнути один одного в різні боки, намагаючись змусити когось із гравців залізти на гору. Той, кого затягли на «гору», стає «альпіністом мимоволі» і залишає гру.
Найкращій снайпер
Для цієї гри необхідно побудувати сніговий мур у півтори - два метри заввишки та у шість - вісім завширшки, а також підготувати фанерні мішені у формі квадрату, або кола, які треба прибити до довгих палиць.
На вогневому рубежі снайпери мають стояти вже із сніжками у руках. Тількі-но над муром підіймаются мішені, снайпери кидають сніжки у «свою», за номером. Переможець визначається за кількістю влучних кидків у ціль.