Харьковский областной организационно-методический центр культуры и искусства

portal info

ТРАДИЦІЙНА КУЛЬТУРА В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ: ЗБЕРЕЖЕННЯ АВТЕНТИЧНОСТІ ТА РОЗВИТОК КРЕАТИВНИХ ІНДУСТРІЙ

Харків – європейське місто

 

Традиційна культура європейських країн

Нове у віртуальній галереї

Новая фотогалерея Центра

 

Новая фотогалерея Центра

 

Новая фотогалерея Центра

Календар подій

Листопад 2018
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 1 2

Всі матеріали на даному сайті призначені виключно для ознайомлення без цілей комерційного використання.
Розробка та супровід сайту: AnisLogo
Передрук публікацій дозволяється тільки при розміщенні прямого посилання на сайт http://www.cultura.kh.ua

Українська моваРусский языкEnglish (UK)
A+ R A-
Рейтинг статті:
( 1 шт. )

Обласний семінар «Український хендмейд: нові можливості та сучасні інструменти продажу»

e-mail Друк

 40971435 1981732001879220 5719747165153132544 n copy

5 вересня 2018 року в Обласному організаційно-методичному центрі культури і мистецтва відбувся обласний семінар «Український хендмейд: нові можливості та сучасні інструменти продажу».

У заході взяли участь 40 майстрів народної творчості Харківської області.

Ідея проведення семінару виникла в процесі підготовки конкурсу «Слобожанський сувенір» (підсумкова виставка творчих робіт якого триває до 14 вересня).

Відкрила семінар директор Обласного організаційно-методичного центру культури і мистецтва Омельченко Людмила Григорівна. Вона привітала всіх присутніх і урочисто вручила учасникам конкурсу подяки та подарунки від проекту «Craft it!» - брошуру «Підприємництво для майстрів».

В Харківській області багато талановитих майстрів, які роблять дуже якісні речі, зберігають народні традиції і відроджують старовинні технології виготовлення, але, нажаль, не вміють презентувати себе на сучасному ринку. В нашу епоху електронної комерції з’являється все більше можливостей продавати свої товари не виходячи з дому. Отже фахівці центру склали програму семінару таким чином, щоб майстри дізналися як самостійно просувати свої товари через різні онлайн-канали продажу та ефективно презентувати себе у соцмережах.

Баженова Світлана Костянтинівна, завідуючий інформаційно-видавничим відділом КЗ «ООМЦКМ», презентувала навчальні матеріали - відеозаписи тренінгів для майстрів від дружнього проекту «Craft it!». Це транскордонний українсько-білоруський проект, який реалізується в Київській, Чернігівській, Рівненській, Волинській і Житомирській областях України та Брестській і Гомельській областях Білорусі в рамках програми територіального співробітництва країн «Східного партнерства» (EaPTC) за кошти Європейського Союзу.

На youtube-каналі викладено відеозаписи абсолютно всіх тренінгів і лекцій, які відбуваються в рамках цього проекту з таких нагальних питань як: ціноутворення, предметна фотозйомка в домашніх умовах, просування в facebook та instagram, продажі на міжнародних платформах роздрібної торгівлі тощо.

А стосовно того, що саме потрібно сучасним покупцям і які сувеніри користуються найбільшим попитом розповіла Тетяна Лагунова – директор етнокрамниці «Українська майстерня». Ця крамниця працює в Харкові з 2012 року і пані Тетяна вже має досить великий досвід в роботі на ринку хендмейду.

За її словами лідерами з продажів є невеличкі сувеніри, ляльки-мотанки та рушники. Цього не вистачає. Взагалі в сегменті сувенірів, за її словами, майстрам потрібно набратися терпіння, адже «свій» покупець може прийти не так швидко, як того хотілося б. Але якісна річ завжди знаходить свого покупця. Звернула також увагу на важливість упаковки. Для покупця це є частиною товару. На вибір подарунку дуже впливає, наскільки красиво та оригінально упакований товар. Основними перевагами на ринку українських сувенірів є використання натуральних матеріалів і тканин, охайність та якість виконання, а для іноземних туристів важливими критеріями вибору є компактність та легкість подарунку.

Завершився семінар дуже докладною доповіддю провідного методиста відділу дослідження і відродження декоративно-ужиткового мистецтва та виставкової діяльності КЗ «ООМЦКМ» Крикунової Оксани Ігорівни на тему «Контент-маркетинг у соціальних мережах як основа само - презентації майстра народного мистецтва». Слухачі семінару дізналися про безкоштовні методи просування своїх робіт у соцмережах, такі, як: маркетинг, контент-план, мас-фоловінг, нетворкінг, взаємопіар, релевантні коментарі. Розібрали, які види контенту повинні бути на сторінці, а що краще не публікувати.

Семінар показав велику зацікавленість майстрів цією темою, було багато запитань і коментарів. Сподіваємось, що учасники семінару зможуть реалізувати отримані знання на практиці і зробити своє ремесло комерційно успішним.

                                                                                                    

41134543 1981730955212658 6767745268713521152 n41257900 1981731481879272 8201481918500306944 n

41205880 1981731568545930 1568873986119434240 n

e-max.it: your social media marketing partner