Харьковский областной организационно-методический центр культуры и искусства

logo

Основні культурно-мистецькі заходи КЗ «Обласний організаційно-методичний центр культури та мистецтва» на  2019 рік

dovgenkofest

Нове у віртуальній галереї

Новая фотогалерея Центра

Найближчі події

Немає подій

Календар подій

Вересень 2019
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6

Всі матеріали на даному сайті призначені виключно для ознайомлення без цілей комерційного використання.
Розробка та супровід сайту: AnisLogo
Передрук публікацій дозволяється тільки при розміщенні прямого посилання на сайт https://www.cultura.kh.ua

Українська моваРусский языкEnglish (UK)

Відділ дослідження та відродження декоративно-ужиткового мистецтва та виставкової діяльності

A+ R A-
Рейтинг статті:
( 2 шт. )

Малюючи жар-птаха, учасники майстер-класу з петриківського розпису відпрацьовували перехідні мазки

e-mail Друк

Майстер-класЧергове заняття з петриківського розпису у центрі культури і мистецтва 17 березня 2014 року було присвячене відпрацюванню перехідного мазка. Аби навчитися цій техніці, учасники майстер-класу під керівництвом художниці Тамари Вакуленко намалювали по декілька жар-птахів.

Спочатку розмішали фарби на палітрах за допомогою мастихінів.

«За умови додавання яєчного жовтка та води, консистенція фарби повинна бути як у магазинної сметани: капати з кінчика мастихіну, але й не бути занадто рідкою, – підказала майстриня петриківського розпису Тамара Вакуленко. – Від густини фарби та особливостей пензлика багато в чому залежить якість роботи».

Потім художниця роздала усім учасникам зразок малюнку жар-птаха, де показаний весь процес малювання. На основі цього малюнку Тамара Вакуленко запропонувала відпрацьовувати техніку перехідного мазка.

«Перехідний мазок виконується одним пензлем, але двома фарбами, – розповіла майстриня. – Ця техніка накладання фарб дуже ефектна, бо забезпечує гарний перехід між кольорами, і є основною у петриківському розписі. Спочатку пензлик умочують у фарбу основного світлого кольору, а потім частину пензлика – у більш темний колір. Є декілька способів накладання перехідних мазків. Темніший колір можна нанести на бік пензлика, а можна на кінчик, в залежності від вашої задачі».

Майстер-класПорядок виконання малюнку жар-птаха.

1. Простим олівцем малюється ескіз птаха.

2. Основним жовтим кольором розфарбовується тіло, хвіст, голова.

3. Перехідним мазком, де основна фарба, наприклад, жовта, а в зелений колір умочується один бік пензлика, розфарбовується хвіст і робляться контури шиї.

4. Перехідним мазком, де основна фарба жовта, а зелена фарба наноситься на самий кінчик пензлика, на шиї птаха малюються пір'я.

5. Перехідним мазком, де основна фарба червона, а в бордовий колір умочується кінчик пензля, виконуються пір'я хвоста жар-птаха та квіти.

6. Перехідним жовто-коричневим мазком (темна фарба на кінчику пензля) малюється крило. Перехідним бічним жовто-коричневим мазком робляться «лусочки» на грудях птаха.

7. Тонким пензликом малюються деталі: червоні дзьоб та лапи, зелене пір'я й рослинні елементи.

8. Додатково прикрасити зображення жар-птаха можна калиною, кінчиком гумової насадки від піпетки зробивши відбитки на папері.

Але це далеко не всі секрети, які розкрила майстер народної творчості Тамара Вакуленко. Більше інформації щодо тонкощів петриківського розпису можна дізнатися на її заняттях, які проходитимуть щотижня. Графік уточнюється. Усі охочі можуть приєднуватися!

Довідки за телефонами: (057) 700-35-79.

E-mail:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

e-max.it: your social media marketing partner

Виставки

Немає звітів для показу