Харьковский областной организационно-методический центр культуры и искусства

 
september
 
 Методика  проведення та оформлення  матеріалів для учасників першого етапу Всеукраїнського огляду-конкурсу  клубних закладів у сільській місцевості  в Харківській області
 
Культурно-мистецькі заходи на 2021 рік
  
Статут
 
folk
 

Нове у віртуальній галереї

 
online
 

Всі матеріали на даному сайті призначені виключно для ознайомлення без цілей комерційного використання.
Розробка та супровід сайту: AnisLogo
Передрук публікацій дозволяється тільки при розміщенні прямого посилання на сайт https://www.cultura.kh.ua

Українська моваРусский языкEnglish (UK)

Відділ з методичної роботи

A+ R A-
Рейтинг статті:
( 1 шт. )

Керівників танцювальних колективів Харківської області навчили сучасним та циганським танцям

e-mail Друк

 DSC0051Семінар-практикум для керівників аматорських хореографічних колективів Харківської області відбувся 1 лютого 2014 року на базі Харківської державної академії культури. Семінар організовано Харківським обласним організаційно-методичним центром культури і мистецтва задля підвищення рівню знань та навичок керівників танцювальних гуртів.

Семінар відбувся у форматі майстер-класів. Близько 30 учасників семінару з різних районів Харківської області (Дергачівського, Кегичівського, Харківського та інших) не лише отримали корисну інформацію щодо тенденцій розвитку сучасної хореографії, але й відпрацьовували нові рухи у танцювальному класі.

У якості ведучих було запрошено відомих висококласних фахівців у сфері хореографії міжнародного рівня.

Провідний фахівець з джаз-модерну кафедри сучасної хореографії ХДАК, що займається науковими дослідженнями в області соціального розвитку молоді за допомогою хореографії, практикуючий балетмейстер-постановник Ольга Хєндрик розповіла учасникам семінару про те, як сучасний танець підлаштовується під особливості національних культур: «Культура зумовлює особливий ритм, пластику та лірику танцю. Національні особливості відображаються навіть у традиціях взаємовідношень чоловіків та жінок. Наприклад, зі студентами Академії культури ми робили постановку під пісню «Ніч яка місячна, зоряна, ясная» у сучасній обробці. Танець ілюстрував будні української жінки: як вона йде додому з роботи, заходить в магазин, порається по дому, готує вечерю, пере білизну і так далі. Лірика народної пісні та актуальні впізнавані образи в танці – це те, що чіпляло в цьому хореографічному експерименті. Добре, коли в сучасному танці вдається таке поєднання: традицій та сучасності».

DSC 0195Спочатку під керівництвом Ольги Хєндрик учасники семінару вивчили декілька комбінацій рухів сучасного танцю, а потім кожен склав власний танець на запропоновану викладачем музику.

Чоловічому сценічному циганському танцю навчив присутніх старший викладач кафедри хореографії ХДАК Олександр Цомая.

«Особливістю циганського чоловічого танцю є поступове наростання темпу, від повільного на початку до дуже швидкого, енергійного в кінці, – розповів Олександр Цомая. – Особлива увага приділяється складній грі ніг. У чоловічому танці характерний рух – швидке, ритмічне поплескування руками по грудях, ногах та ляскання в долоні».

Характерні для запального танцю прихлопи, повороти та перекиди клас відпрацьовував спочатку повільно, а потім і під швидку етнічну музику.

Також після майстер-класів учасники семінару поспілкувалися з викладачами та фахівцями Обласного організаційно-методичного центру культури і мистецтва, отримали методичну літературу, положення фестивалів і конкурсів з хореографії в Україні та за її межами.

Фотографії з семінару-практикуму

    copy
 
e-max.it: your social media marketing partner