Міжнародна виставка китайського живопису «Мистецтво Чжень Шань Жень» | The Regional Organizing and Methodic Center of Culture and Arts

Обласний організаційно-методичний центр культури і мистецтва

All material on this site is intended solely for review purposes without commercial use. Created by: AnisLogo
Reprint articles permitted only when placing direct links https://www.cultura.kh.ua

Українська моваEnglish (UK)
A+ R A-
Article rating:

Міжнародна виставка китайського живопису «Мистецтво Чжень Шань Жень»

Article without translation

DSC 004216 березня 2017 року в галереї «Мистецтво Слобожанщини» Харківського обласного організаційно-методичного центру культури і мистецтва відкрилася Міжнародна виставка китайського живопису «Мистецтво Чжень Шань Жень (Істина Доброта Терпіння)». На виставці були представлені 40 копій робіт 12 художників з Австралії, Канади, США, Таїланду, Тайваню і Японії, надрукованих на полотні в стилі фотореалізм, магічний реалізм (в оригіналі - масло-полотно) і декількох графічних робіт, виконаних в традиційному китайському стилі - шовкографії.




DSC 0042 copy


16 березня 2017 року в галереї «Мистецтво Слобожанщини» Харківського обласного організаційно-методичного центру культури і мистецтва відкрилася Міжнародна виставка китайського живопису «Мистецтво Чжень Шань Жень (Істина Доброта Терпіння)». На виставці були представлені 40 копій робіт 12 художників з Австралії, Канади, США, Таїланду, Тайваню і Японії, надрукованих на полотні в стилі фотореалізм, магічний реалізм (в оригіналі - масло-полотно) і декількох графічних робіт, виконаних в традиційному китайському стилі - шовкографії.


У роботах розкриваються основні принципи вчення Фалунь Дафа (Фалуньгун) - Істина, Доброта, Терпіння. На думку послідовників Фалуньгун, вони є важливими складовими для духовного, морального та фізичного розвитку людини. Як стверджують послідовники руху, він спрямований на пошук своєї індивідуальної внутрішньої природи і орієнтований на особистий духовний досвід, тому не має зовнішніх заборон і обмежень.


DSC 0081 copy copy copyОригінали репродукцій, представлених на виставці, виконані в напрямку фотореалізм, який прагне з максимальною достовірністю і природністю передати події та явища зрозумілою для всіх візуальною мовою. У деяких роботах відчувається вплив далекосхідного мистецтва, що виражається в багатоплановості, монументалізмі, великій увазі до простору, особливій​​іконографії, характерній для східних релігій (зокрема буддизму). Частину робіт можна віднести до напрямку магічний реалізм, в якому магічні та релігійні елементи привносяться в реальний світ і зображуються в реалістичній манері. Нерідко, всі вищеописані напрямки та стилі перетинаються між собою в творах, доповнюючи і збагачуючи один одного.


Важливу роль в картинах займають небожителі - просвітлені, які зуміли реалізувати свою справжню природу, які часто допомагають людям, що потрапили в біду. В основному представлений буддійський пантеон: Будди, Бодгісаттви, архати. Але також присутні представники та образи інших релігійних та духовних течій, наприклад, християнські ангели. Цей момент показує загальну природу багатьох духовних і релігійних течій, які відрізняються тільки різними культурними контекстами.DSC 0001


Основну частину експозиції складають роботи, присвячені жахливим репресіям, здійсненим владою Китаю проти послідовників Фалуньгун. Після заборони руху в Китаї у 1999 році багато хто з них переслідувався, був посаджений у в'язницю, піддавався жорстоким тортурам, втрачав своїх близьких, або зовсім був вбитий. Жертвами жахливого явища - насильницької трансплантації органів, нерідко ставали послідовники Фалуньгун. Також проти даної школи активно поширювалася пропаганда. Більшості послідовників руху довелося покинути свою батьківщину і продовжити свою діяльність в діаспорі. Вони заручилися підтримкою небайдужих людей з країн Азії, Європи, Америки, Океанії, і продовжили мирну боротьбу у вигляді протестів, маніфестацій, соціальних і культурних заходів, в тому числі виставок творів мистецтва.


Роботи, що зображують тортури над послідовниками Фалуньгун, виконані дуже натуралістично, що може викликати у глядача деяку напруженість, але максимально прямо передати трагічну ситуацію, про яку хочуть розповісти художники. Незважаючи на жахливі знущання, ув'язнені, зображені на картинах, змогли зберегти віру і непохитність духу, їх обличчя спокійні, безтурботні. У деяких змогли проявитися надздібності (наприклад, левітація), які викликали у поліцейських шок і жах, або каяття за свої вчинки («Потрясіння» Чень Сяопін).


DSC 0078 copy На картинах, представлених на виставці, часто одночасно зображені світ земний і світ небесний, які складаються з різних рівнів, але взаємопов'язані між собою, так як є частиною єдиного Всесвіту. На думку послідовників Фалуньгун, люди, осягаючи вчення Істини, Доброти, Терпіння, можуть досягти нових духовних висот, і полинути в більш досконалі і тонкі небесні світи. Не випадково одним із символів Фалуньгун, який часто зустрічається в мистецтві Чжень Шань Жень, є лотос. Відомо, що лотос, не дивлячись на зростання в брудних болотистих водах, здатний розквітати на диво прекрасними квітами. Так і людина, перебуваючи серед метушні, несправедливого, хаотичного життя, може знайти душевний спокій, усвідомивши і розкривши силу своєї внутрішньої природи.


Сховати метелика