foto


foto 61002, Україна, м. Харків, вул. Пушкінська 62 foto +380 (57) 700-26-62  foto info@cultura.kh.ua foto www.cultura.kh.ua


Article rating:
( 5 Votes )

ЛОЗОПЛЕТІННЯ ТА ЛЯЛЬКА-МОТАНКА ПОПОВНЮЮТЬ ПЕРЕЛІК ЕЛЕМЕНТІВ НЕМАТЕРІАЛЬНОЇ КУЛЬТУРНОЇ СПАДЩИНИ

Monday, August 08, 2016
Print

 03 copy

Ще два елементи нематеріальної культурної спадщини Харківської області – «Лозоплетіння» та «Лялька-мотанка» – поповнили регіональний перелік. Це перші оприлюднені результати роботи культпрацівників міст і районів в рамках огляду-конкурсу аматорів народного мистецтва Харківщини «Слобожанські передзвони», однією з умов якого цього року було створення відео-презентації обраного місцевого елементу нематеріальної культури.

«Варто визнати, що не всі учасники впоралися з поставленим завданням однаково успішно, - говорить провідний методист лабораторії досліджень нематеріальної культурної спадщини, секретар журі конкурсу Світлана Коновалова, – далися взнаки і технічні можливості, і попередній досвід, і готовність творчих сил міст і районів працювати в новому для себе напрямку. Проте, серед кількох годин відзнятого матеріалу, який членам журі довелося переглянути, трапляються справді якісні та цікаві роботи. Прикладом таких успішних проектів є фільм Чугуївського району про місцеву традицію виготовлення ляльок-мотанок, та відеоробота, підготовлена культпрацівниками з міста Лозова, де в центрі уваги знаходиться прадавнє ремесло лозоплетіння».

За словами Світлани Коновалової, на харківців чекає ще багато приємних несподіванок: до публікації готуються матеріали, присвячені народній медицині, ткацтву, гончарству і навіть традиції вживання сала на Слобожанщині. «Всі відеоматеріали, які надходять до нашої лабораторії, ми спільно з їхніми авторами намагаємося оформити згідно найвищих стандартів. Проте, варто розуміти, що ті люди, які в своєму місті чи районі були відповідальні за зйомку фільму, мають різній освітній та професійний бекграунд – досвідченому глядачу, можливо, пропоновані розвідки можуть здатися не вельми глибокими з наукової точки зору. Між тим, з головним завданням на сьогодні – зацікавити якнайширше коло фахівців роботою в напрямку охорони та промоції нематеріальної культурної спадщини – ми, очевидно, впоралися».

e-max.it: your social media marketing partner