19 липня 2013 о 17.00 в галереї «Мистецтво Слобожанщини» обласного центру культури і мистецтва відбудеться творча зустріч з автором виставки «Медова ілюзія» Іриною Зінік. Відвідувачів чекає захоплююча бесіда та майстер-клас від художниці, що працює в нетрадиційній техніці образотворчого мистецтва - енкаустики.
Повсякденність у більшості людей не пов'язана з творчістю в прямому розумінні цього слова. Класичне уявлення про процес творіння і про мистецтво в розумінні обивателів - часто це прерогатива обраних, які з дитинства володіють талантом, уявою, можливістю творити. Ці стереотипи спростує Ірина Зінік, яка довела на особистому прикладі, що знайти улюблене заняття, яке приносить безмежне задоволення, офіційне визнання, матеріальну винагороду, можливо на будь-якому життєвому етапі. Їй знадобилося всього два роки від початку її діяльності в мистецтві до відкриття першої персональної виставки, за якою послідували нагороди, грамоти і наступні виставки. Ірина Зиник розповість, як з маленького захоплення їй вдалося зробити хобі професійного рівня, яке стало невід'ємною частиною її життя.
Яскравим доповненням творчої зустрічі стане майстер-клас з енкаустики. Художниця поділиться творчими секретами і покаже, як за допомогою простих предметів (праски, мастихіна) і матеріалів (воскових олівців) народжуються фантастичні образи, тонкі за кольором і неймовірні за формою. У енкаустиці неможливе повторення, кожна робота унікальна, як і людина, яка створює її.
Повірити у свої творчі сили і познайомиться з незвичайною технікою образотворчого мистецтва енкаустикою ми запрошуємо за адресою: Держпром, 4-й під'їзд, 1-й поверх (вхід з боку площі Свободи).
Тел. / Факс: (057) 717-10-40
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду
Вхід вільний!
Довідка. Енкаустика - техніка живопису, в якій сполучною речовиною фарб є віск. Живопис виконується фарбами в розплавленому вигляді. Різновидом енкаустики є воскова темпера, що відрізняється яскравістю і соковитістю барв. У цій техніці написані багато ранньохристиянських ікон.