foto


foto 61002, Україна, м. Харків, вул. Пушкінська 62 foto +380 (57) 700-26-62  foto info@cultura.kh.ua foto www.cultura.kh.ua


Рейтинг статті:
( 5 шт. )

Воркшоп за підтримки ЄС в Алушті: працівники культури 6 країн обмінювалися досвідом

Коментарів: 0
Друк


alt29 жовтня-2 листопада 2013 року в м. Алушта відбувся третій, заключний в цьому році, воркшоп із циклу семінарів для представників культурної сфери, що відбувалися за підтримки Європейського Союзу в рамках програми Східного партнерства «Культура». Тема цього воркшопу з обміну досвідом у сфері культурної політики: «На шляху до досягнення цілей – створюємо умови».

altУчасниками воркшопу були представники закладів культури України, Молдови, Грузії, Вірменії, Азербайджану та Білорусі. Серед питань, які обговорювалися протягом воркшопу та відпрацьовувалися в ході практичних завдань були такі: розподілення функцій і відповідальності у сфері культури, правові та адміністративні умови розвитку культури; формування альянсів та пошук спільних цілей; лідерство та лобіювання – головні фактори ефективності реформ; розробка індикаторів, що мають бути верифіковані, для культурних стратегій українських громад; створення сприятливого середовища і клімату для функціонування і розвитку культури.

altПротягом чотирьох днів учасники воркшопу, що представляють шість країн Східного партнерства, мали змогу почути виступи відомих тренерів та експертів (Лучіано Глоор, Сью Кей, Лідії Варбанової, Тетяни Білецької, Ігоря Савчака, Катерини Ботанової), отримати консультації щодо власних проектів, презентувати ці проекти; провести спільну сесію (у форматі Відкритого простору) з учасниками воркшопу «Трансверсальні аспекти проектів», що проводився для команд проектів, які фінансуються в рамках Програми СП «Культура»; взяти участь у відкритій сесії, на яку були запрошені представники культурної галузі українських міст – Києва, Євпаторії, Алушти, Бiлогiр'я.

altРобота воркшопу традиційно будувалася головним чином на виконанні практичних завдань, роботі в групах, колективному обміні думками, інтерактивних вправах та практиці мозкового штурму в малих групах. Подібні інструменти давали змогу ближче познайомитися з усіма учасниками семінару і мати можливість у майбутньому створювати спільні проекти, краще зрозуміти умови, в яких розвивається культура у різних країнах Східного партнерства, і головне – отримати практичний досвід з освоєння інструментів «польового» аналізу, підвищення навичок стратегічного аналізу та консультування, презентації проектів, вдосконалення стратегічних документів, покращення вмінь щодо інтеграції лобіювання у повсякденну діяльність та інше.

e-max.it: your social media marketing partner