Проект фінансування шкіл естетичного виховання м. Чугуєва створено за підтримки Фонду ім. Ф.Еберта | Обласний організаційно-методичний центр культури і мистецтва

Обласний організаційно-методичний центр культури і мистецтва

Всі матеріали на даному сайті призначені виключно для ознайомлення без цілей комерційного використання.
Розробка та супровід сайту: AnisLogo
Передрук публікацій дозволяється тільки при розміщенні прямого посилання на сайт https://www.cultura.kh.ua

Українська моваEnglish (UK)

Відділ з інвестицій та соціально-культурного розвитку

A+ R A-
Рейтинг статті:
( 7 шт. )

Проект фінансування шкіл естетичного виховання м. Чугуєва створено за підтримки Фонду ім. Ф.Еберта

Школи естетичного вихованняПроект «Фінансування шкіл естетичного виховання м. Чугуєва Харківської області: гендерний вимір» був представлений на Форумі за участю Міністра соціальної політики України Наталії Королевської. 13-15 листопада 2013 року в Києві пройшов Форум «Дорожня карта» реалізації Державної програми забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків на період до 2016 року: загальні дії влади, міжнародних організацій та громадськості». Форум проводився за ініціативи Міністерства соціальної політики України, за підтримки Програми ООН «Жінки в Україні», Координатора проектів ОБСЄ в Україні, Представництва Фонду імені Фрідріха Еберта в Україні.

У резолюції Форуму були відзначені кращі практики українських міст за гендерним бюджетуванням, в тому числі, проект, виконаний Чугуївською міською радою у партнерстві з Харківським національним університетом міського господарства імені О.М. Бекетова за підтримки Представництва Фонду імені Фрідріха Еберта в Україні: «Фінансування шкіл естетичного виховання м. Чугуєва Харківської області: гендерний вимір» (Гендерне бюджетування на місцевому рівні: Практичний посібник. - К. , 2012. - С. 29 - 31).

Школи естетичного вихованняУ рамках проекту аналізувався культурний менеджмент міста з точки зору того, як він відповідає потребам дітей шкільного віку в особистісному саморозвитку (зокрема , естетичному), як дівчаток, так і хлопчиків. Гендерний аналіз складу учнів шкіл естетичного виховання виявив низьку частку хлопчиків, оскільки в них відсутні освітні послуги, орієнтовані на задоволення культурних потреб хлопчиків (наприклад, в музичній школі домінують класи фортепіано). Відповідно виявлена ​​диспропорція у фінансовій політиці: бюджетними коштами, які виділяються на естетичну освіту, в основному користуються дівчинки (в 3 рази більше, ніж хлопчики).

Школи естетичного вихованняЗа результатами проведення такого дослідження, актуалізоване завдання - встановлення рівних можливостей для естетичного розвитку дітей шкільного віку м. Чугуєва, забезпечення гендерної справедливості в розподілі відповідних бюджетних коштів. Також виявлена ​​потреба у підвищенні якості освітніх послуг шкіл естетичного виховання м. Чугуєва для підлітків (як дівчаток, так і хлопчиків), оскільки значна частина учнів не проходить повний курс навчання, перериваючи його у віці 13 років. Самореалізація підлітків вимагає сучасного художнього контексту - естетичних послуг, нових за змістом і формою.

Проектною групою запропоновані розробки гендерних бюджетних ініціатив (так званих «гендерних вставок») в ​​« Комплексну міську програму культурного розвитку Чугуєва на 2013-2016 рр.» (У тому числі, орієнтованих на навчання хлопчиків різного віку (наприклад, відкриття нових гуртків і класів).

Гендерний аналіз бюджетування шкіл естетичного виховання м. Чугуєва виявив необхідність включення гендерної статистики в методику фінансування культурних установ міста. Інтеграція гендерних індикаторів у культурний менеджмент міста дозволить досягти балансу інтересів учнів (як хлопчиків, так і дівчаток), а також самої системи надаваних освітніх послуг. Враховуючи той факт, що процес формування творчої особистості повинен бути безперервним і стійким, повинні бути прийняті ініціативи, як з поліпшення якості естетичних послуг, так і щодо збільшення бюджетного фінансування шкіл естетичного виховання.

Сховати метелика