Харьковский областной организационно-методический центр культуры и искусства

logo grant ukr

Основні культурно-мистецькі заходи КЗ «Обласний організаційно-методичний центр культури та мистецтва» на  2019 рік

ТРАДИЦІЙНА КУЛЬТУРА В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ: ЗБЕРЕЖЕННЯ АВТЕНТИЧНОСТІ ТА РОЗВИТОК КРЕАТИВНИХ ІНДУСТРІЙ

Традиційна культура європейських країн

Нове у віртуальній галереї

Новая фотогалерея Центра

Найближчі події

Немає подій

Календар подій

Червень 2019
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Всі матеріали на даному сайті призначені виключно для ознайомлення без цілей комерційного використання.
Розробка та супровід сайту: AnisLogo
Передрук публікацій дозволяється тільки при розміщенні прямого посилання на сайт https://www.cultura.kh.ua

Українська моваРусский языкEnglish (UK)

Відділ з інвестицій та соціально-культурного розвитку

A+ R A-
Рейтинг статті:

Останній воркшоп 2014 року з обміну досвідом у сфері культури відбувся у м. Мінську

e-mail Друк


centrfotografii7-11 жовтня 2014 року в м. Мінську (Білорусь) відбувся останній із циклу воркшопів з обміну досвідом у сфері культурної політики «Інструменти та підходи до імплементації реформ культурної політики», що проводився в рамках програми Східного партнерства «Культура». Учасники, співробітники культури з Грузії, Вірменії, Азербайджану, Молдови, України і Білорусі, що брали участь у попередніх воркшопах, цього разу спробували відшукати єдиний підхід до вирішення проблем у галузі «Культура».

Обсуждение работы отдела маркетинга национального художественного музея«Робота була побудована таким чином, що п'ять команд з п'ятьма кураторами займалися розробкою стратегій (формулюванням проблем і цілей) для регіону Східного партнерства за такими напрямками: «Розвиток аудиторій»; «Стратегія культурного міста»; «Маркетинг культурних продуктів та послуг»; «Альтернативне фінансування культури»; «Децентралізація культури», - розповідає учасниця воркшопу зав. відділу інноваційних технологій соціально-культурних проектів Харківського обласного організаційно-методичного центру культури і мистецтва Оксана Бугайченко.

тренерыЗа її словами, в рамках воркшопу відбулася спеціальна сесія «Культура та культурна політика Білорусі» за участі представників міністерства культури та діячів культури республіки. Зокрема, на прикладі Мірського замку (директор – кандидат історичних наук, доцент О.М. Попко) був презентований та жваво обговорювався успішний досвід Білорусі щодо системи отримання дозволів (ліцензій) на здійснення комерційної діяльності бюджетними установами (готельно-ресторанні послуги, відкриття кафе-читалень, реалізація сувенірної продукції).

Оксана БугайченкоДругий день воркшопу був присвячений проведенню інтенсивного тренінгу в трьох групах для набування навичок і вмінь для роботи по трьох напрямках. Перша група (тренери Тетяна Білецька (Україна); Вітек Хєбановскі (Польща)) працювала над представленням різних інтересів (аналіз проблем і формування загальних уявлень із залученням внутрішніх зацікавлених суб'єктів на основі кейсів країн Східного партнерства). Друга група під керівництвом тренерів (Пєтя Колєва (Болгарія); Христина Мікіч (Сербія)) працювала над проблемою збільшення альянсів для стратегічного планування (аналіз проблем та формування загальних уявлень із залученням зовнішніх зацікавлених суб'єктів на основі кейсів країн Європи). Третя група займалася дослідженням аналізу проблем та розробкою плану змін, що сприяли б створенню умов для розвитку культурних (креативних) індустрій на основі кейсів країн ЄС та досвіду учасників (тренер – Рагнар Сііл (Естонія)).

Центр современного искусства«Набутий на тренінгах досвід був використаний в роботі над п'ятьма стратегіями культурного розвитку у певних напрямках, з якими учасники працювали на протязі усього воркшопу. Були підготовлені і представлені презентації. Так, наприклад, нашою групою у складі представників культури України, Білорусі, Молдови та Грузії із складання так званих Дерева проблем та Дерева цілей було започатковано роботу над можливою стратегією маркетингу культурних товарів та послуг країн Східного партнерства, – розповідає Оксана Бугайченко. – Робота воркшопу була корисно доповнена відвідуванням культурних інституцій Мінська: Національного художнього музею Республіки Білорусь, Центру сучасного мистецтва, Центру фотографії, Галереї «Ў» та інших».

Оскільки це був останній воркшоп із дворічного циклу, було зроблено аналіз проведеної роботи. Головними підсумками цих заходів стало знайомство з умовами розвитку культури в усіх країнах Східного партнерства, отримання інформації про передовий досвід і прогресивні форми роботи у країнах ЄС, набування практики роботи в групах із представників різних країн та різних секторів культури, обмін досвідом з вирішення усіх можливих питань в культурній галузі, отримання нових навичок і вмінь під час практичної роботи, а головне – всі учасники мали змогу у безпосередньому спілкуванні розширити свої професійні контакти задля можливих цікавих майбутніх спільних проектів.

 

minsk  oksanaimuzey Старый Минск Национальный художественный музей

e-max.it: your social media marketing partner