foto


foto 61002, Україна, м. Харків, вул. Пушкінська 62 foto +380 (57) 700-26-62  foto info@cultura.kh.ua foto www.cultura.kh.ua


Рейтинг статті:
( 4 шт. )

Незабаром у Харкові з'явиться асоціація галерей та музеїв, покликана просувати вітчизняне мистецтво

Вівторок, 12 лютого 2013 р. Коментарів: 0
Друк


встреча представителей галерейЗ ініціативою про створення громадської організації «Асоціація галерей, музеїв і виставкових залів Харківської області» виступив Обласний організаційно-методичний центр культури і мистецтва. Про це було заявлено 12 лютого 2013 року на зустрічі представників установ культури виставкової спрямованості.

Така зустріч проводилася вперше. Необхідність об'єднання зусиль представників усіх галерей, музеїв і виставкових залів Харківщини директор центру культури та мистецтва Тетяна Іщенко мотивувала декількома причинами.

Тетяна Іщенко«По-перше, ми почали створення інтерактивної карти культурних об'єктів Харківської області, яка вже розміщується на сайті «Культурна столиця» (http://www.culture.kharkov.ua/), де можна не лише знайти той чи інший культурний об'єкт на місцевості, але і дізнатися про нього максимум інформації: адресу, контакти, ім'я керівника, текстову, фото- і відеопрезентацію, афішу, адресу сайту і так далі. Створення такої бази даних на єдиному інтернет-ресурсі дозволить сформувати віртуальний культурний простір Харкова та області в одному місці, показати весь спектр культурного життя, зокрема, весь потенціал виставкової діяльності, - зазначила Тетяна Іщенко. - По-друге, для популяризації цієї діяльності всі галереї, музеї ми хочемо внести в уже існуючі туристичні маршрути або впровадити нові маршрути, які могли б залучати навіть іноземних туристів - шанувальників мистецтва. Для цього необхідно також залучити до цієї діяльності туристичний бізнес, можливо, інші структури. Також ми могли б брати участь у спільних проектах, проводити акції, лобіювати вирішення тих чи інших проблем, що потребують підтримки на рівні представників влади чи зміни законодавчої бази».

Презентація музею ім. К. ШульженкоВиступ єдиним фронтом організацій сфери візуальних мистецтв, за поданням Тетяни Іщенко, повинно бути спрямоване на підвищення обізнаності суспільства про ці пласти культурної складової і на підтримку та заохочення мистецтва в цілому. Об'єднавшись, можна голосніше заявити про свій індивідуальний внесок в розвиток культури, мати майданчик для обміну досвідом та обговорення тенденцій у цій галузі професійної діяльності.

Дмитро КузнєцовСвою готовність прислухатися до ініціатив знизу висловив директор Департаменту культури і туризму Харківської облдержадміністрації Дмитро Кузнєцов, який виступив на початку зустрічі. Він зазначив, що Департамент спільно з організаційно-методичним центром вже ведуть роботу з аналізу ситуації у сфері культури Харківської області та виробленню пропозицій щодо її поліпшення. Зокрема, йдеться про розробку стратегії розвитку кластеру культури і туризму.

«Кластерна політика – це заходи, що проводяться регіональними і загальнодержавними органами зі створення і підтримки розвитку кластерів на території регіону (заходи нормативно-правового забезпечення, програми залучення інвестицій, фінансово-бюджетні механізми підтримки, інформаційні сервіси та висвітлення діяльності кластеру в засобах масової інформації), - пояснила зав. відділом інноваційних технологій соціально-культурних проектів центру культури і туризму Оксана Бугайченко. - У сучасному постіндустріальному суспільстві культура є потужним ресурсом. Кластер культури і туризму - це добровільне об'єднання організацій культури і туризму (театри, музеї, галереї, бібліотеки, творчі спілки, клубні установи, туристичні фірми, готелі і так далі), а також пов'язаних з ними установ та фірм (органи влади, органи сертифікації, вищі навчальні заклади), що діють у сфері культури і туризму на певній території, яке сприятиме культурному розвитку регіону та що посилює роль кожного зі своїх учасників в культурному процесі (так званий ефект синергії)».

Зустріч представників галерей, музеївСаме в рамках кластера можна вирішувати і проблеми, що накопичилися у сфері культури, і переформатувати цю галузь з дотаційної у самодостатню, а, можливо, навіть економікоутворюючу. Звичайно, все це неможливо без модернізації послуг у сфері культури і туризму та розвитку кадрового потенціалу, впровадження креативних ідей та інноваційних технологій, інтеграції у всеукраїнський і світовий процес (створення впізнаваного брендингу культури Харкова і області, що вплине на зростання довіри до країни в цілому, зокрема, і з боку іноземних інвесторів).
Про те, що потенціал, дійсно, є, можна було судити хоча б по презентаційним відеороликам, які підготували до цієї зустрічі представники галерей, музеїв, виставкових залів (їх можна побачити на інтерактивній мапі).

Багато хто з присутніх на зустрічі представників галерей, музеїв підтримали ініціативу центру культури і мистецтва про створення Асоціації, що представлятиме інтереси установ візуальних мистецтв. Представник «Радмір-центру» Анатолій Янковський одразу запевнив, що їх організація, яка володіє потужним потенціалом, готова до будь-яких спільних проектів з колегами.

На наступній зустрічі передбачається конкретно обговорити структуру та умови створення громадської організації. До цього моменту всі потенційні її учасники підготують свої пропозиції.

e-max.it: your social media marketing partner