Харьковский областной организационно-методический центр культуры и искусства

portal info

ТРАДИЦІЙНА КУЛЬТУРА В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ: ЗБЕРЕЖЕННЯ АВТЕНТИЧНОСТІ ТА РОЗВИТОК КРЕАТИВНИХ ІНДУСТРІЙ

Традиційна культура європейських країн

Нове у віртуальній галереї

Новая фотогалерея Центра

 

Календар подій

Січень 2019
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3

Всі матеріали на даному сайті призначені виключно для ознайомлення без цілей комерційного використання.
Розробка та супровід сайту: AnisLogo
Передрук публікацій дозволяється тільки при розміщенні прямого посилання на сайт https://www.cultura.kh.ua

Українська моваРусский языкEnglish (UK)
A+ R A-
Рейтинг статті:
( 1 шт. )

Обласний семінар для керівників аматорських хореографічних колективів Харківської області

e-mail Друк

 17039140 1380902858628807 8806067886416856486 o copy

6 березня 2017 року КЗ «ОБЛАСНИЙ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНИЙ ЦЕНТР КУЛЬТУРИ І МИСТЕЦТВА» провів семінар для керівників аматорських хореографічних колективів Харківської області «Методика створення номеру (вистави) за напрямком танцювального театру. Розробка сюжетної лінії в хореографічній композиції». Семінар відбувся в рамках підготовки до Обласного фестивалю-конкурсу театрів танцю «Terreidos». У семінарі взяли участь близько 35 провідних керівників і вихованців хореографічних колективів з 10 районів: Балаклійського, Валківського, Великобурлуцького, Дергачівського, Зміївського, Красноградського, Краснокутського, Нововодолазького, Первомайського, Харківського і 4 міст Харківської області: Ізюм, Чугуїв, Люботин, Первомайський.

Вперше темою семінару стала робота над створенням театралізованих хореографічних композицій та сюжетно-ігрових номерів. Найважливіша складова змісту танцю, яка розкриває його тему та ідейний задум – сюжет. Працюючи над театралізованим і сюжетно-ігровим танцем, балетмейстер як художник виступає в трьох основних аспектах: драматург, хореограф і режисер. Стає зрозумілим, яким обсягом знань і умінь потрібно володіти автору таких постановок. Відповідно до цих завдань і був підібраний склад викладачів, кожен з яких розкривав своє питання, але в контексті єдиної теми: закону драматургії, особливостей втілення постановочних ідей, образних рішень в хореографічному творі.

17191883 1380902105295549 1273007591254429408 o

До роботи на семінарі були запрошені з тематичними виступами «Постановочний процес і принципи побудови танцювальної вистави», «Драматургічне рішення та художня виразність тематичної сюжетно-ігрової хореографічної композиції», «Імпровізація та перфоманс як форма сценічної хореографії» провідні фахівці, балетмейстери і педагоги в галузі хореографічного мистецтва, а саме: Чілікіна Наталія Олександрівна – лауреат міжнародних і національних конкурсів виконавців і балетмейстерів, старший викладач кафедри сучасної хореографії факультету хореографічного мистецтва Харківської державної академії культури, член циклової комісії «Класична хореографія» та викладач вищої категорії, методист Харківського вищого коледжу мистецтв, кандидат мистецтвознавства; Василенко Катерина Олексіївна – викладач кафедри народної хореографії, методист  Харківського вищого коледжу мистецтв, член Харківського обласного осередку Національної спілки хореографів України; Мізіна Юлія Леонідівна – керівник танцювальної платформи «Погружение в движение», художній керівник студії сучасного танцю  «Элегия» (м. Харків), організатор проектів: хореографічний конкурс «Пластилін», літній табір розвитку «Танцплощадка», зимовий танцювальний табір «Святки на танцплощадке».

17192478 1380902695295490 22288491597557882 o copy

Виступ Л. М. Мякіннікової, завідувача директора з культурно-дозвіллєвої та творчої роботи КЗ «ООМЦКМ», був присвячений підсумкам діяльності колективів художньої самодіяльності з хореографічного жанру в минулому 2016 році та тим проблемним питанням, які перед ними поставлені. На основі аналізу проведених і запланованих культурно-масових заходів, провідний методист відділу з методичної роботи Д. О. Попов зробив висновок, що на сьогодні однією з актуальних і розповсюджених проблем для аматорського танцю залишається обмеженість постановочних ідей, відсутність цікавих образів, оригінального музичного матеріалу. У зв’язку з цим, головним викликом, який адресовано керівникам аматорських хореографічних колективів, є пошук своєї локальної своєрідності, перш за все – через сюжет і лексику.

Учасникам семінару було запропоновано до перегляду відеофрагменти з виступів зарубіжних і вітчизняних колективів, які праціють у напрямку створення танцювальних вистав. Доповіді лекторів Н. А. Чілікіної та К. О. Василенко, які були проілюстровані відеозаписами – зразками мистецьких робіт різних за формою театрів танцю (зокрема класичного, фізичного, невербального, або пластичного, візуального, або віртуального) привернули увагу присутніх особливістю сценічного втілення засобами хореографії відомого сюжету, незвичайними пластичними і сценографічними рішеннями. Бурхливий відгук і обговорення з найрізноманітніших питань викликав майстер-клас Ю. Л. Мізіної, яка продемонструвала у форматі учбового тренінгу вправи, що використовуються під час створення сучасного танцювально-театралізованого дійства – перфоманса.

Учасники семінару, керівники хореографічних колективів, високо оцінили саму ідею проведення семінарських зустрічей, обговорили нагальні питання щодо підготовки до звітніх програм з нагоди підтвердження, або присвоєння звання «народний (зразковий) аматорський колектив (студія)», привітали колег з настанням довгоочікуваної весни і наближенням Міжнародного жіночого свята, а також побажали удачі, конкурсних перемог і цікавих фестивальних подій у новому творчому сезоні.

 

 

e-max.it: your social media marketing partner