Харьковский областной организационно-методический центр культуры и искусства

Основні культурно-мистецькі заходи КЗ «Обласний організаційно-методичний центр культури та мистецтва» на  2019 рік

ТРАДИЦІЙНА КУЛЬТУРА В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ: ЗБЕРЕЖЕННЯ АВТЕНТИЧНОСТІ ТА РОЗВИТОК КРЕАТИВНИХ ІНДУСТРІЙ

Традиційна культура європейських країн

Нове у віртуальній галереї

Новая фотогалерея Центра

Найближчі події

Немає подій

Календар подій

Червень 2019
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Всі матеріали на даному сайті призначені виключно для ознайомлення без цілей комерційного використання.
Розробка та супровід сайту: AnisLogo
Передрук публікацій дозволяється тільки при розміщенні прямого посилання на сайт https://www.cultura.kh.ua

Українська моваРусский языкEnglish (UK)
A+ R A-
Рейтинг статті:

Лекція з мистецтвознавства В. Пухарева

e-mail Друк

 DSC 0031 copy

Лекція з мистецтвознавства В. Пухарева з циклу «Енгр. Усна монографія», лекція № 3 «Картина французького Риму»

19 квітня в галереї «Мистецтво Слобожанщини» Харківського обласного організаційно-методичного центру культури і мистецтва відбулася лекція з мистецтвознавства з циклу «Енгр. Усна монографія », лекція  № 3 «Картина французького Риму». Лектор – мистецтвознавець Пухарев В. В.

В Римі у Жана Огюста Домініка Енгра сталася зустріч з тими пам'ятниками, про які він багато чув. І це не тільки римські рельєфи і скульптури, які були зразками для Давида та його оточення, це і грецька вазопис з її лінійною ритмікою і площинним розумінням форми.

Художник приділяє багато часу вуличним зарисовкам.

Лектор зупинився на історії Риму на початку XIX ст., коли Рим був яблуком розбрату різних імперій, і Франція прагнула впливати на Італію; розкрив явище французької колонії у Римі та зв’язків Жана Огюста Домініка Енгра з її представниками, чимало з них знайшли утілення в його живописних та графічних портретах.

Окрім продовження опрацювання портретів, перебування у Римі позначилось для художника бажаним зверненням до жанру історичної картини, головним чином заснованої на сюжетах з античної міфології та літератури.

DSC 0008

Вікентій Пухарев зробив аналіз робіт цього періоду: "Едіп і Сфінкс" (1808), "Юпітер і Фетіда" (1811), «Сон Оссіана» (1813) та інших.

Саме у цей період Енгром були закладені ті основні мотиви, повернення до яких буде характерним для усієї подальшої творчості майстра.

Наша адреса: Держпром, 4-й під'їзд, 1-й поверх (вхід з боку площі Свободи). Тел. / Факс: (057) 717-10-40

e-max.it: your social media marketing partner