Харьковский областной организационно-методический центр культуры и искусства

 
Julу 2
 
конкурс театральної фотографії «5-та стіна»
 
обласний конкурс сувенірів "Про Харківщину"
 
Культурно-мистецькі заходи на 2021 рік
 
Закодоване щастя
 
Статут
 
folk
 

Нове у віртуальній галереї

 
online
 

Всі матеріали на даному сайті призначені виключно для ознайомлення без цілей комерційного використання.
Розробка та супровід сайту: AnisLogo
Передрук публікацій дозволяється тільки при розміщенні прямого посилання на сайт https://www.cultura.kh.ua

Українська моваРусский языкEnglish (UK)
A+ R A-
Рейтинг статті:
( 1 шт. )

У «Печенізького поля» з'являться свої гімн та валюта

e-mail Друк

Символ «Печенізького поля» - жайворон на тлі сонця «Печенізьке поле» перетворюється у справжню республіку: з цього року у нього з'являться свій гімн, який пролунає під час відкриття фестивалю, та власна грошова одиниця «печенізька гривня», за яку можна буде купувати сувеніри. Про родзинки етнофестивалю розповіла сьогодні на прес-конференції в інформагентстві «Status quo» член оргкомітету фестивалю, директор Харківського обласного центру культури та мистецтва Тетяна Іщенко.

За її словами, гімном, який під час урочистого відкриття фестивалю виконає Великий Слобожанський ансамбль пісні і танцю, стане пісня «Печенізьке поле». Її написали композитор - керівник кількох харківських хорових колективів Юрій Бесіда і поет Микола Возіянов.

Ще однією ознакою нової держави у державі під назвою «Печенізьке поле» стане і своя валюта - «печенізька гривня». Над дизайном «печенізької гривні» зараз працюють в обласному організаційно-методичному центрі культури і мистецтва.

На ці «гроші» можна буде купувати брендову сувенірну продукцію з символікою фестивалю: чашки, футболки, бейсболки, бандани, брелоки, керамічні вироби. Саму ж валюту можна буде виграти в різних конкурсах. Втім, купити сувеніри можна буде і за звичайні українські гривні. Обмінний курс буде вигідним, обіцяють організатори фестивалю.

Нагадаємо, що серед новинок фестивалю «Печенізьке поле 2011» також були названі етнокараоке і конкурс «У кожної куми свої пироги».

e-max.it: your social media marketing partner