Харьковский областной организационно-методический центр культуры и искусства

Основні культурно-мистецькі заходи КЗ «Обласний організаційно-методичний центр культури та мистецтва» на  2020 рік
 
Вічне слово Кобзаря
 
ІV Обласний фестиваль малих сценічних форм «Колібрі»
 
XІХ ВІДКРИТОГО ФЕСТИВАЛЮ ТРАДИЦІЙНОЇ НАРОДНОЇ КУЛЬТУРИ „КРОКОВЕЄ КОЛО” для дітей та молоді

Новое в виртуальной галерее

Новая фотогалерея Центра

 

Новая фотогалерея Центра

 

Новая фотогалерея Центра

 

Новая фотогалерея Центра

Ближайшие события

Нет событий

Календарь событий

Апрель 2020
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3

Все материалы на данном сайте предназначены исключительно для ознакомления без целей коммерческого использования.
Разработка и сопровождение сайта: AnisLogo
Перепечатка публикаций разрешается только при размещении прямой ссылки на сайт https://www.cultura.kh.ua

Українська моваРусский языкEnglish (UK)

3003 info

A+ R A-
Рейтинг статьи:

Міжнародна виставка китайського живопису «Мистецтво Чжень Шань Жень»

E-mail Печать
Статья без перевода

DSC 004216 березня 2017 року в галереї «Мистецтво Слобожанщини» Харківського обласного організаційно-методичного центру культури і мистецтва відкрилася Міжнародна виставка китайського живопису «Мистецтво Чжень Шань Жень (Істина Доброта Терпіння)». На виставці були представлені 40 копій робіт 12 художників з Австралії, Канади, США, Таїланду, Тайваню і Японії, надрукованих на полотні в стилі фотореалізм, магічний реалізм (в оригіналі - масло-полотно) і декількох графічних робіт, виконаних в традиційному китайському стилі - шовкографії.




DSC 0042 copy


16 березня 2017 року в галереї «Мистецтво Слобожанщини» Харківського обласного організаційно-методичного центру культури і мистецтва відкрилася Міжнародна виставка китайського живопису «Мистецтво Чжень Шань Жень (Істина Доброта Терпіння)». На виставці були представлені 40 копій робіт 12 художників з Австралії, Канади, США, Таїланду, Тайваню і Японії, надрукованих на полотні в стилі фотореалізм, магічний реалізм (в оригіналі - масло-полотно) і декількох графічних робіт, виконаних в традиційному китайському стилі - шовкографії.


У роботах розкриваються основні принципи вчення Фалунь Дафа (Фалуньгун) - Істина, Доброта, Терпіння. На думку послідовників Фалуньгун, вони є важливими складовими для духовного, морального та фізичного розвитку людини. Як стверджують послідовники руху, він спрямований на пошук своєї індивідуальної внутрішньої природи і орієнтований на особистий духовний досвід, тому не має зовнішніх заборон і обмежень.


DSC 0081 copy copy copyОригінали репродукцій, представлених на виставці, виконані в напрямку фотореалізм, який прагне з максимальною достовірністю і природністю передати події та явища зрозумілою для всіх візуальною мовою. У деяких роботах відчувається вплив далекосхідного мистецтва, що виражається в багатоплановості, монументалізмі, великій увазі до простору, особливій​​іконографії, характерній для східних релігій (зокрема буддизму). Частину робіт можна віднести до напрямку магічний реалізм, в якому магічні та релігійні елементи привносяться в реальний світ і зображуються в реалістичній манері. Нерідко, всі вищеописані напрямки та стилі перетинаються між собою в творах, доповнюючи і збагачуючи один одного.


Важливу роль в картинах займають небожителі - просвітлені, які зуміли реалізувати свою справжню природу, які часто допомагають людям, що потрапили в біду. В основному представлений буддійський пантеон: Будди, Бодгісаттви, архати. Але також присутні представники та образи інших релігійних та духовних течій, наприклад, християнські ангели. Цей момент показує загальну природу багатьох духовних і релігійних течій, які відрізняються тільки різними культурними контекстами.DSC 0001


Основну частину експозиції складають роботи, присвячені жахливим репресіям, здійсненим владою Китаю проти послідовників Фалуньгун. Після заборони руху в Китаї у 1999 році багато хто з них переслідувався, був посаджений у в'язницю, піддавався жорстоким тортурам, втрачав своїх близьких, або зовсім був вбитий. Жертвами жахливого явища - насильницької трансплантації органів, нерідко ставали послідовники Фалуньгун. Також проти даної школи активно поширювалася пропаганда. Більшості послідовників руху довелося покинути свою батьківщину і продовжити свою діяльність в діаспорі. Вони заручилися підтримкою небайдужих людей з країн Азії, Європи, Америки, Океанії, і продовжили мирну боротьбу у вигляді протестів, маніфестацій, соціальних і культурних заходів, в тому числі виставок творів мистецтва.


Роботи, що зображують тортури над послідовниками Фалуньгун, виконані дуже натуралістично, що може викликати у глядача деяку напруженість, але максимально прямо передати трагічну ситуацію, про яку хочуть розповісти художники. Незважаючи на жахливі знущання, ув'язнені, зображені на картинах, змогли зберегти віру і непохитність духу, їх обличчя спокійні, безтурботні. У деяких змогли проявитися надздібності (наприклад, левітація), які викликали у поліцейських шок і жах, або каяття за свої вчинки («Потрясіння» Чень Сяопін).


DSC 0078 copy На картинах, представлених на виставці, часто одночасно зображені світ земний і світ небесний, які складаються з різних рівнів, але взаємопов'язані між собою, так як є частиною єдиного Всесвіту. На думку послідовників Фалуньгун, люди, осягаючи вчення Істини, Доброти, Терпіння, можуть досягти нових духовних висот, і полинути в більш досконалі і тонкі небесні світи. Не випадково одним із символів Фалуньгун, який часто зустрічається в мистецтві Чжень Шань Жень, є лотос. Відомо, що лотос, не дивлячись на зростання в брудних болотистих водах, здатний розквітати на диво прекрасними квітами. Так і людина, перебуваючи серед метушні, несправедливого, хаотичного життя, може знайти душевний спокій, усвідомивши і розкривши силу своєї внутрішньої природи.


e-max.it: your social media marketing partner