Харьковский областной организационно-методический центр культуры и искусства

logo info ukr

Основні культурно-мистецькі заходи КЗ «Обласний організаційно-методичний центр культури та мистецтва» на  2019 рік

dovgenkofest

Нове відео

Перегляд відео

Нове у віртуальній галереї

Новая фотогалерея Центра

Найближчі події

Немає подій

Календар подій

Серпень 2019
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1

Всі матеріали на даному сайті призначені виключно для ознайомлення без цілей комерційного використання.
Розробка та супровід сайту: AnisLogo
Передрук публікацій дозволяється тільки при розміщенні прямого посилання на сайт https://www.cultura.kh.ua

Українська моваРусский языкEnglish (UK)

Інформаційно-видавничий відділ

A+ R A-
Рейтинг статті:
( 1 шт. )

Кіноапарат харківського винахідника Йосипа Тимченка презентували в столиці

e-mail Друк

TimchenkoВ рамках акції «Харьковская сирень. PS» у Києві відбулася презентація кіноапарата, виготовленого за кресленнями харківського винахідника Йосипа Тимченка. Харків’янин був першим, хто сконструював механізм переривчастого руху. Тільки через рік саме ця деталь стала основною у винаході братів Люм'єр і незамінною у розвитку кінопроектору.

Йосип Тимченко був талановитим механіком, інженером-конструктором і винахідником. Свій пристрій він продемонстрував майже 120 років тому. Його суть полягала в тому, щоб показати ілюзію руху більш правдоподібно. Основний принцип – це утримання перед глядачем однієї картинки на якусь секунду і зміна її на наступну.

Продемонстрував роботу апарата історик кіно, викладач Київського національного університету театру, кіно і телебачення ім. Карпенка-Карого Сергій Гавриленко.

Історик розповів, що у винаході стробоскопічних ефектів Йосип Тимченко не був першим, але механізм переривчастого руху, який він використав вперше, став основною деталлю в кінопроекторі. Його винахід ґрунтувався на певних характеристиках людського зору, зокрема, зоровій інерції (збереження на малий проміжок часу  у свідомості глядача сприйнятого зорового образу). Така властивість давала перевагу в часі, можливість непомітно змінити одну картинку на наступну.

Як повідомив Сергій Гавриленко, креслення апарата, який Тимченко продемонстрував в 1894 році, дозволили сьогодні відтворити його модель.

e-max.it: your social media marketing partner