У харківській постановці «Попелюшки» головна героїня стане супермоделлю | Обласний організаційно-методичний центр культури і мистецтва

Обласний організаційно-методичний центр культури і мистецтва

Всі матеріали на даному сайті призначені виключно для ознайомлення без цілей комерційного використання.
Розробка та супровід сайту: AnisLogo
Передрук публікацій дозволяється тільки при розміщенні прямого посилання на сайт https://www.cultura.kh.ua

Українська моваEnglish (UK)
A+ R A-
Рейтинг статті:

У харківській постановці «Попелюшки» головна героїня стане супермоделлю

Cinderella__12_До канви балетного трактування відомої казки на новий лад полягла незавершена музика Штрауса, створене сучасною детективницею Яною Теміз лібретто і школа відомого своїми експериментаторськими постановками пітерського хореографа Василя Медведєва. Прем'єрні покази відбудуться 24 і 26 червня на великій сцені ХАТОБу.

Зараз у Харківському національному академічному театрі опери і балету ім. М.Лисенка відбуваються останні репетиції балету «Попелюшка» на музику Іоганна Штрауса-молодшого. Цю постановку в театрі називають унікальною – такого ще не бачили на пострадянському просторі. А ось в Боснії і Туреччині пітерський хореограф Василь Медведєв вже ставив цей балет, створивши оригінальну хореографічну версію. І ось за сприяння почесного консула Австрії в Харкові Олександра Давтяна маститого хореографа запросили до нашого міста. 

Це не дитяча казка по Шарлю Перро на музику Сергія Прокофьєва, а історія для дорослих – скоріш на західний манер про Сіндереллу, що стала принцесою подіуму. Саме такою була задумка більше століття тому в Іоганна Штрауса-молодшого, правда він так і не дописав музику до балету в трактуванні «Попелюшки» на тему модних віденських салонів. Проте лише зараз тема високої моди стала такою, що по-справжньому зажадана глядачами. 

Лібретто на прохання Василя Медведєва створила московська письменниця-детективниця Яна Теміз. Вона вигадала новий сюжет про «Попелюшку», в якому мачуха – це власниця Будинку високої моди мадам Етуаль, сестри Елен і Стела — манекенниці, Фея Беллісіма — відома модель, а Принц — кутюр’є із світовим ім’ям. Синдерелла ж проходить кар'єрне зростання від секретарки до принцеси подіуму. Ось тільки замість туфельки одного разу вона загубила пасок, який, втім, не припав нікому до міри, окрім неї – власниці найтоншої талії. 

У ролі Сіндерелли виступить Антоніна Радієвська, а Принца танцюватиме Дмитро Кругий. Молодим артистам харківського балету, так саме як і маститим диригентові спектаклю Юрію Яковенко та художнику Ірині Степновій робота з пітерським хореографом припала до вподоби: вони відзначають креативність Василя Медведєва, його високий професіоналізм і природну інтелігентність у спілкуванні.