Харьковский областной организационно-методический центр культуры и искусства

Terreidos
 
Святовид
 
Закодоване щастя
 
III Регіональний фестиваль – конкурс  вокального мистецтва «Душі криниця»
 
Статут
 
folk
 
Основні культурно-мистецькі заходи КЗ «Обласний організаційно-методичний центр культури та мистецтва» на  2020 рік
 

Нове у віртуальній галереї

Новая фотогалерея Центра

 

Найближчі події

Немає подій

Календар подій

Листопад 2020
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6

Всі матеріали на даному сайті призначені виключно для ознайомлення без цілей комерційного використання.
Розробка та супровід сайту: AnisLogo
Передрук публікацій дозволяється тільки при розміщенні прямого посилання на сайт https://www.cultura.kh.ua

Українська моваРусский языкEnglish (UK)
A+ R A-
Рейтинг статті:

Вистава «Нестерпна симетрія» від «ХДТ» в галереї «Мистецтво Слобожанщини»

e-mail Друк

DSC 0674

   19 вересня 2015 року в галереї «Мистецтво Слобожанщини» Обласного організаційно-методичного центру культури і мистецтва пройшов спектакль «Харківського Драматичного Театру» під назвою «Нестерпна Симетрія» за п’єсою польського драматурга Славоміра Мрожека.

   Сюжет спектаклю «Нестерпна симетрія» будується навколо зустрічі двох жінок (у виконанні Марини Колишкіної та Людмили Рябухіної) у скорботі, які протягом усього спектаклю залишаються анонімними – їхні імена не називаються. У процесі розгортання діалогу відкривається те, що вони хоч і не були знайомі раніше, проте мають багато спільного, а їхні життя перетинаються у багатьох контекстах. Вони дізнаються також, що їхні життя пов’язані не тільки між собою, але й з якоюсь третьою жінкою (у виконанні Олени Міллер).

DSC 0682   Метафорична площина вистави торкається теми не тільки взаємин жінок й чоловіків, їхніх пошуків щастя у сімейних й романтичних стосунках, а й есенціалістськи інтерпретованих гендерних ролей. Тему нормативної фемінності можна назвати центральною для постанови. Вистава не про окремих трьох жінок, а про усіх жінок одразу, адже глядачу не називають навіть їхніх імен. Імена жіночих персонажів можна лише реконструювати за згадками чоловічих імен (Ромео та Трістан), що відсилають до класичних, навіть архетипних історій кохання – «Ромео і Джульєтта» В. Шекспіра та середньовічного епосу «Трістан та Ізольда». Сучасні Джульєтта та Ізольда далекі від своїх літературних прототипів, поступаються третій, абсолютно анонімній та знеособленій жінці, що протягом усього спектаклю не сказала жодного слова. Її образ конституювався лише безслівними наспівами, що мають відверто колискові конотації. Суєтності та багатослівності головних героїнь протиставляється таким чином безсловесність безумовної материнської любові.

   Трупа «Харківського Драматичного Театру» використовує для своїх вистав не театральні простори, а приміщення галереї, антикафе. Використання відсутності простору сцени у її класичному розумінні, дозволяє перенести глядача безпосередньо у дію постановки, зробити його учасником подій та створити відчуття присутності, зламавши четверту стіну.

   Сценографія й костюми, виконані у чорному кольорі, не злилися у однорідне затемнення й відсутність деталей, а стали демонстрацією барв, варіацій виконання й поєднання різних фактур в одному предметі. Головні убори головних героїнь вразили дизайном і майстерним виконанням.

   Вистава «Нестерпна симетрія» зібрала дуже теплу аудиторію друзів театру та харків’ян, що зацікавилися цією подією та вирішили прикрасити свій суботній вечір спектаклем.

   Режисер, керівник трупи: Кирило Душин.

   Сценограф, художник по костюмах: Любов Душина.

   Акторський склад спектаклю: Олена Міллер, Дмитро Насонов, Марина Колишкіна, Людмила Рябухіна.

 

Культуролог Олена Дьоміна

Фотогалерея:

e-max.it: your social media marketing partner