Харьковский областной организационно-методический центр культуры и искусства

 
OCT
 
Культурно-мистецькі заходи на 2021 рік
  
Статут
 
folk
 

Нове у віртуальній галереї

 
grafik
 

Всі матеріали на даному сайті призначені виключно для ознайомлення без цілей комерційного використання.
Розробка та супровід сайту: AnisLogo
Передрук публікацій дозволяється тільки при розміщенні прямого посилання на сайт https://www.cultura.kh.ua

Українська моваРусский языкEnglish (UK)
A+ R A-
Рейтинг статті:
( 1 шт. )

Лекція Олега Коваля «Загадки Магрітта» в галереї «Мистецтво Слобожанщини»

e-mail Друк

DSC 0028.jpg copy copy

   22 вересня 2015 року відбулася лекція мистецтвознавця Олега Володимировича Коваля «Загадки Магрітта». Лекція, присвячена видатному бельгійському художнику ХХ століття Рене Магрітту, стала частиною циклу лекцій «Предмет в мистецтві, взаємозв'язок знаків».

   Рене Магрітт (1898-1967) бельгійський художник, відомий як художник−сюрреаліст, автор дотепних і разом з тим поетично−загадкових картин.

   Рене Магрітт мав вишуканий художній смак, цікавився мистецтвом романтизму, модернізму, у свою чергу, виробив власну практику. На початку ХХ століття в картинах художника простежується вплив фовізму, модернізму, футуризму. Напередодні 40-х - 60-х рр. творчість автора займає проміжне положення−сюрреалізм.

   Художник оперує традиційними образотворчими техніками. У його роботах присутня якась метафоричність і кінематографічність. Мотиви, що використовуються в творах, стають популярними в кіно та на постерах. У 20-і роки приходить розквіт його слави. Хрестоматійна робота «Загубився вершник», у вигляді театральної сцени за півзанавесом, визначає початок сюрреалістичного підходу до живопису. У його творчості знайшли відображення спогади з дитинства («Голос простору»). У картинах присутньо багато містики, антропологічні образи рідко носять фізіологічні схожості. Характерною рисою є узагальнення предметно-пейзажного простору.

   У чому ж загадка Магрітта? − «Суть загадок - кількома візуальними способами спровокувати глядача і спантеличити. Його картини не вимагають живописного бачення, все графічно і площинно. Головним стає занурення свідомості в ситуацію абсурду, подвійності. Художник оперує до фігуративних початків в мистецтві, і вносить у цей предметний ряд ідею діалогу свідомості з реальністю. Загадка полягає в стратегії з'єднання речей і їх співіснування».

   У лекції Олега Володимировича Коваля відкрилися нові деталі творчості художника, ми дізналися про його пристрасті до живопису і незвичайних сюжетів.

Фотогалерея:

 

e-max.it: your social media marketing partner